Blog-sale!

DSC01065

Ik weet dat het idee al op eerdere blogs gedaan is, maar ik vond het toch een goed plan. Naast het feit dat het leuk is, is het natuurlijk erg handig voor wat extra ruimte in mijn kast. Excuus voor de kreukels maar ik ben zojuist verhuist en heb dit allemaal niet meer aangehad -.-‘. De kosten zijn exclusief verzendkosten, die komen er dus nog wel bij. Als je iets wilt kopen? Mail me dan naar: daisyvandergenugten@gmail.com

Over de maten: ik heb maat M.. Dus alles is daar eigenlijk wel op afgestemd.

DSC01049
Dit rokje is nog in prima staat, doe het alleen weg omdat ik er op uitgekeken ben. Weet niet of je het goed kan zien maar bovenaan de rok zit een elastische band; mijn zusje heeft hem ook vaak gedragen en die heeft een s. Dus S/M is de maat.
€4,00

DSC01062
Dit jurkje eigenlijk hetzelfde verhaal. Heb hem gekocht in Parijs, en ben er gewoon op uitgekeken. De maat is ook een S/M. Komt ook door het elastiek. Het is niet dat ie strak zit hoor, maar het is gewoon heel goed elastiek. Dus het rekt gewoon mee maar houd het wel op zijn plaats.
€5,00

DSC01060
In dit vest staat geen maat: hij kan ook  niet dicht, er zitten geen knoopjes op. Heb hem eigenlijk nog bijna nooit aangehad. De kleur is donker-donker-groen. Aan de bovenkant zitten studs.
€3,00

DSC01057
Dit is een vest van de only. Eigenlijk nog nooit aangehad, op de zijkant van de mouwen zit zo’n rode stof. Heb hem nog nooit aangehad omdat ik hem eigenlijk vergeten was.
€5,00

DSC01055
Dit shirt is van Bershka, ik hou van die winkel! Doe hem weg omdat ik erop uit gegeken ben.
€10,00

DSC01054
Dit hemdje van de h&m S/M; €3,00

DSC01052 DSC01053
Dit is een soort spijkerbloes met borduursels aan de bovenkant, dit is een L. Maar ik droeg hem altijd open en op een bikini ofzo of op festivals als het heel warm was.. (mouwen zijn hier opgerold maar het heeft gewoon lange mouwen).
€5,00

DSC01067
Dit is schoenmaat 38. Ik heb deze schoenen gekocht in Spanje.
€10,00

DSC01066
Dit is schoenmaat 37.
€10,00

DSC01064
Heb het boek 1 keer gelezen
€8,00

DSC01065     
Ik snap dat dit een iets duurdere uitgave is maar ik zet hem er toch tussen. Dit is de Canon 500D. Heb er mee gefotografeerd maar wilde iets anders. Hij is nog in mooie staat en heb er nooit problemen mee gehad.
€ Indien interesse mail me dan even met een goed bod. 

DSC01068
Kreeg van alle kanten de vraag of deze print ook te koop kwam. Omdat ik heel veel waarde hecht aan originele prints doe ik deze te koop. Het is een linoleum print; heb er maar 2 versies van gemaakt. Inclusief de lijst: €10,00

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden :). Vragen? Dan kun je altijd mailen of hieronder een comment achterlaten.

Plaats een reactie