Mijn instagram-foto-week

Schermafbeelding 2014-03-13 om 19.03.40 Schermafbeelding 2014-03-13 om 19.03.34
Excuus voor het even niet schrijven, ik heb het echt verschrikkelijk druk.. Ik heb afgelopen week nogal gebruik gemaakt van instagram dus ik dacht: het is misschien wel leuk om in combinatie met die foto’s mijn week even te beschrijven. Ik krijg vaak de vraag hoe mijn dagen er nou eigenlijk uitzien dus misschien dat ik dat op deze manier een beetje kan vertalen.

Schermafbeelding 2014-03-13 om 19.03.40 Schermafbeelding 2014-03-13 om 19.03.47
Maandag – had ik een sollicitatie bij een reclame bureau. Was ontzettend spannend! Maar is goed verlopen, het gaat vooral om het pitchen. Ze wilden me niet als DTP’er maar gewoon als vormgever dus dat is een groot compliment natuurlijk. Als het allemaal doorgaat vertel ik hier nog wel even meer over. De sollicitatie was in Amsterdam en aangezien ik in Breda woon is dat best een reis. Ik wilde niet te laat komen dus kwam kuch anderhalf, oké oké, 2 uur te vroeg aan op centraal. Op centraal dus eventjes moeten wachten en heb mezelf lekker verwent met starbucks! Je schrijft mijn naam overigens niet als Desi maar als Daisy.

Schermafbeelding 2014-03-13 om 19.03.25 Schermafbeelding 2014-03-13 om 19.03.34
Dinsdag ben ik net zoals een normale dag naar school geweest en heb ik de vakken 2D en beeld en concept gevolgd. Gelukkig is het goedgedaan. Voor de vakantie vonden ze het allemaal een beetje tegenvallen maar goddank heb ik een dikke comeback gehad. Op de foto’s hierboven zie je wat beelden van waar ik nu mee bezig ben namelijk: een kalender! Met leuke opdrachtjes als: draag eens twee verschillende sokken, doe alles in de derde persoon of; kook eens een voor jou onbekend recept. Gewoon kleine dingen om je een beetje uit je dagelijkse ritme te halen. Al is er natuurlijk niets mis met ritme. Wou dat ik af en toe iets meer ritme had…

Schermafbeelding 2014-03-13 om 19.04.24
Woensdag was eigenlijk een beetje een saaaaie dag, tentamen filosofie gehad en verder vooral op de antwoorden moeten wachten. Gelukkig heb ik die uurtjes lekker buiten op het gras gezeten. Gelukkig heb ik dus nog een beetje kunnen genieten van het zonnetje! Woensdag avond kreeg ik als verrassing deze fles wijn van mijn vriendje. Hij ging een fles drank kopen voor een verjaardag en kwam hem tegen. #liefvriendje.

Schermafbeelding 2014-03-13 om 19.03.13
Donderdag heb ik een rondje gerend, ging al stukken beter overigens. Mijn vriend ging voorheen veel sneller en ging weer een keer mee, maar ging hem iets te snel geloof ik. School was vrij en vond dat ik wel een dagje rust verdient had. Dus heb even wat zitten prutsen in mijn dummy. Die zou ik overigens iets beter bij moeten houden eigenlijk…

frank Schermafbeelding 2014-03-15 om 19.08.10
Voor een school opdracht ben ik vrijdag met mijn vriend de stad in geweest om te fotograferen en te filmen. Het project gaat over dingen die we eigenlijk als vanzelfsprekend zien maar helemaal niet zo vanzelfsprekend zijn. Heb hele mooie foto’s gemaakt waar ik best trots op ben maar weet niet of die mensen het zo fijn vinden als ik die hier plaats aangezien ze er niets van weten. Dus vandaar dat ik alleen de foto van mijn vriendje laat zien.

DSC01029
En vandaag: zucht: diepe zucht: vooral, alleen, huiswerk. Zucht. Misschien leuk om te zien? Als ik zoals nu eigenlijk 3 volle dagen/avonden met school bezig ben ivm een deadline weet ik vaak niet meer hoe ik moet zitten… Zo verplaats ik dan van object tot object binnen huis.

Hoop dat jullie het een leuke post vonden. Het was een erg leuke maar ook drukke week met school, die dingen heb ik hier niet allemaal verteld want ik wil jullie niet vervelen met alleen maar saaie verhalen over een veel te snel tikkende klok. Genieten jullie een beetje van het weekend?

3 gedachtes over “Mijn instagram-foto-week

Geef een reactie

