Zal mijn vriend gelijk krijgen?

DSC00849

Oké, dit is de vierde keer dat ik overnieuw ga typen: laat ik maar bij het begin beginnen. Anders word deze post net zo’n grote warboel als de warboel in mijn hoofd en ik kan me niet voorstellen dat dat fijn is voor jullie.

Voor school ben ik bezig met een project over vastgeroeste patronen waar veel mensen (dus niet iedereen) in leeft. We staan op, gaan naar ons werk/school komen weer thuis en staan vaak niet meer stil bij hoe leuk het leven af en toe is. De kleine dingen zijn zo belangrijk! Fiets eens een andere route heen als terug, poets je tanden eens met je andere hand of doe vandaag alles in de derde persoon. Sta stil bij de kleine dingen in het leven en geniet daarvan! Voor dit project ben ik een kalender in combinatie van een app aan het maken met allemaal kleine spreukjes die je verplichten na te denken over die kleine dingen in het leven. Hopelijk kan ik men op die manier toch nog even laten genieten en stiekem hoop ik natuurlijk ook een beetje dat ze in gaan zien hoe belangrijk het is om te genieten.

Maar goed, terug naar het onderwerp; iemand vroeg aan mij hoever bepaalde gewoontes kunnen gaan. Zijn er dingen die je echt ALTIJD doet? Eerlijk gezegd, weet ik het niet, ik denk dat dat voor iedereen anders is. Ik had zelf ook het gevoel dat ik helemaal niet veel “gewoontes” heb. Tot mijn vriend zei: pfft, je tas zit altijd bomvol en je hebt altijd hetzelfde mee!

Vandaar deze steekproef! Ik wil vanaf nu om de paar weken ALLES in mijn tas fotograferen zodat ik de inhoud over een paar maanden kan vergelijken. Zal hij echt gelijk hebben?

Mijn dummy is ook echt een must.
Mijn dummy is ook echt een must.
Flesje water
Flesje water
Vouwbeen, kalligrafeer-pen, stiften, lijm, mesje etc
Vouwbeen, kalligrafeer-pen, stiften, lijm, mesje etc
deo
deo
Tsjah mijn sleutels… Heel belangrijk maar vergeet ik nog weleens.
Tsjah mijn sleutels… Heel belangrijk maar vergeet ik nog weleens.
Mijn ventolin…
Mijn bril! grr kan niet met en zonder.
Mijn bril! grr kan niet met en zonder.

 

3 gedachtes over “Zal mijn vriend gelijk krijgen?

Geef een reactie

