Starters en Enders WINACTIE!

sarters
Ken je de boeken Starters en Enders van Lissa Price al? Toen Starters net uit kwam heeft mijn moeder het boek gelezen en die gaf hem direct door aan mij. Met de melding; lees maar gewoon je zult het geweldig vinden. Ja hoor mam, dacht ik toen. Nou ik heb nog nooit zo snel een boek uitgelezen. Ben gister aan Enders begonnen en die is dus ook al uit. “Ook zonde van zo’n boek” hoor ik oma dan denken.

De samenvatting van het boek Starters: De wereld is voorgoed veranderd Callie staat voor een onmogelijke keuze: Haar ouders zijn dood. Haar broertje is ernstig ziek. En er is niemand die ze kan vertrouwen Haar enige uitweg is de bodybank: een gewetenloze organisatie die ze verafschuwt. Ten einde raad gaat Callie met hen in zee. Ze moet haar opdracht volbrengen en opgeven is geen optie.

Het concept achter de bodybank is eigenlijk dat je als je jong bent je lichaam kan verhuren aan iemand anders die dan volop gebruik kan maken van jouw lichaam. Op deze manier zijn oudere mensen instaat om nog even jong te zijn. Jullie snappen natuurlijk wel dat er al snel misbruik gemaakt wordt van de gehuurde lichamen en zo ontstaat er een soort oorlog. Enders is het vervolg en vond ik persoonlijk spannender dan Starters. Stel je eens voor dat deze technieken over 10 jaar allemaal mogelijk zijn, hoe zou onze wereld er dan uitzien?

bol.com bol.com

Een paar maanden geleden heb ik het boek Starters weggegeven en nu wil ik jullie graag blij maken met het boek Enders!
Wat moet je doen om het boek Enders te winnen?
• Share dit bericht op Facebook
• Volg mijn blog met bloglovin
• Laat een reactie achter onder deze post

Over precies 2 weken maak ik de winnaar bekend!

Follow on Bloglovin

Geef een reactie

