Eindelijk de keuze gemaakt…

lamp

Het liefst zou ik jullie nu vertellen dat ik zo’n persoon bent dat nooit twijfelt en altijd meteen weet wat ie wilt. Helaas ben ik precies het tegenovergestelde. Ik ben eigenlijk al een jaar op zoek naar een nieuwe camera, ik ben begonnen met een canon 500D en dat is een prima camera maar ik wilde meer. Sinds een half jaar moet ik filmpjes maken voor school en dat kon ook niet met die camera dus dat ging steeds met mijn mobiel en om nou te zeggen dat dat kwalitatief ehh was? Nee ik denk het niet.

Dus je kent het wel; winkel in, winkel uit, ehh ik ga er toch nog even over nadenken. De laatste keer keek de verkoper me fronsend aan en zei dat ik maar terug moest komen als ik het helemaal zeker wist. Verontwaardigd liep ik de winkel uit maar achteraf gezien; kan ik het hem moeilijk kwalijk nemen, een klant die voor de 500ste keer een camera komt “voelen” is natuurlijk niet heel erg makkelijk.

Wat voor mij het lastigste was was dat de specificaties van het Sony 77v model me heel erg aanstonden. Maar bij canon blijven voelde wel het veiligst, kortom; mijn geweten speelde parten. Canon d60 of Sony 77? Na lang wikken en wegen heb ik de beslissing genomen om toch voor de Sony te gaan. Vandaag was mijn eerste dag met mijn nieuwe beste vriend. Het was geen makkelijke keuze, maar het was het zeker waard want ik ben er helemaal verliefd op!

Ik kon het natuurlijk niet laten vandaag even wat test shots te maken :). Een volledige review volgt natuurlijk nog want dat kan ik nog niet volledig zeggen. Tot nu toe bevalt mijn nieuwe kindje in ieder geval erg goed.

DSC00388 kopiëren

Geef een reactie

