Interieur inspiratie

1fc84fb9c4e33ce360b6ad2e95e526f2

Helaas: ik ben er al meerdere keren ingetrapt. Je denkt “even” inspiratie op te gaan doen op pinterest. Maar helaas: ik was álweer een avond verder… 
2a981456eede216c73a9b7e3c96df20f

Zoals jullie misschien wel weten ben ik 2 weken geleden verhuist. Door omstandigheden moest ik een half jaar geleden van de een op de andere dag verhuizen en had ik geen andere optie dan een kamer van 20 vierkante meter. Je begrijpt natuurlijk wel dat dat nogal klein is voor iemand die gewend is aan ruimte. Voor mijn studie moet ik veel schilderen, knippen plakken, collages maken en dingen die passen bij mijn projecten. Ik heb dus veel materialen nodig en ben op zoek gegaan naar opbergsystemen op Pinterest. Bovenstaande plaatje hoort daar dus eigenlijk niet bij maar vond de lamp zo gaaf.

Zoals je misschien wel kunt zien ben ik er nog niet helemaal uit hoe ik iets wil en in welke stijl… Maar voordat ik beslissingen ga nemen struin ik gewoon nog wat markjes en kringloopwinkels langs :). 

Geef een reactie

