Mijn bucket list

bucketlost

Ken je dat lijstje daar achterin je hoofd? Dat lijstje dat steeds als je plannen maakt tegen je schreeuwt: vergeet me niet: je wilt een punt in mij afstrepen? Juist, dat lijstje…

Daarom werd het hoog tijd om het lijstje definitief te maken door het aan jullie te vertellen. Ik heb haalbare doelen dus het moet te doen zijn binnen 2 jaar. En ik heb er zin in! Toevallig zei ik gister nog tegen mijn vriend; eigenlijk best vreemd dat we steeds een zon-vakantie boeken/bekijken terwijl we beide willen backpacken. Wat houd ons tegen?


Goed hier komt ie dan:
Binnen twee jaar wil ik graag:

• Backpacken
• Naar een eiland op vakantie en daar 2 weken het eiland verkennen, auto huren; klimmen etc.
• 5 km kunnen rennen
• 10 kilo afvallen door sport en gezond eten (dan is mijn BMI gezond)
• mijn eigen project starten
• Een fotografie cursus
• Snowboard lessen nemen. Mijn vriend wilt graag op wintersport: wellicht kan ik door de lessen dan enigszins blijven staan aan het einde van een wintersportvakantie?
• Volledige lessen bij de sportschool mee kunnen doen; zelfs de buikspier-kwartiertjes! (conditie moet echt omhoog dus…)
• Mijn Wreck this journal afronden
• Een boek vormgegeven hebben (misschien een beetje optimistisch aangezien het best lastig is zo’n opdracht binnen te slepen…)
• Taarten bakken met een thema: taart workshop
• Shoppen in Antwerpen
• Naar Berlijn
• Een header maken voor mijn blog
• Creatief schrijven cursus
• Anton Pieck puzzle nog 1 keer maken en dan iemand anders blij mee maken
• Snail mail – met een bepaald thema
• Zelf een beestje ontwerpen/patroon maken (haken)
• 50 postcrossing kaarten versturen

Voorlopig vind ik dit genoeg items, hebben jullie een bucket list? Vinden jullie dat er nog iets mist?

2 gedachtes over “Mijn bucket list

Geef een reactie

