Valentijnsdag

6c17dca3ce6a62a2539d7daaa64496656c17dca3ce6a62a2539d7daaa6449665
Adorable! !! Write on bananas, at first letters will be invisible,the writing will turn brown in time and show up 🙂

In eerste instantie was ik niets van plan te bloggen over valentijnsdag maar ben zo ondertussen toch wel heel erg nieuwsgierig! Dus toen ik bovenstaande plaatje tegenkwam op Pinterest dacht ik okeee dan toch maar wel hihi.

Mijn vriendje heeft het hele huisje volgezet met kaarsjes en ik kreeg een heel schattig kaartje met een nieuw boek om te lezen. Heel erg verwend dus!
Wij spreken altijd af om niets te doen met valentijnsdag, al 4 jaar krijg ik dan toch een cadeautje en geef ik hem precies een week later een cadeau. Om de traditie in stand te houden heb ik me daar natuurlijk trouw aan gehouden. Al ben ik wel stiekem een valentijns-diertje aan het haken.

Hebben jullie nog wat gedaan voor valentijnsdag?

Geef een reactie

