Lino – snede

lino

Hierbij mijn beloofde foto voor de adres wijzigingskaart waar ik mee bezig ben. Het is wellicht een beetje abstract maar er komt dus een kleiner kaartje bij die ervoor zorgt dat het duidelijker is dat het om Breda gaat.

Overigens zie je nu wel heel goed het verschil tussen thuis linoleum drukken of met een pers in een drukkerij. Bij dit bericht heb ik het namelijk in een drukkerij gedaan en bij deze hierboven thuis. Het is een stijlverschil waar je bewust voor kan kiezen. Dit is iets “ruiger” iets “losser”. Denk dat het helemaal van je beeld afhangt van wat er beter voor is. Ik wilde hem eerst in de drukkerij maken maar daar was geen plaats meer, dus toen ben ik het thuis gaan doen en daar ben ik erg blij mee!

Overigens heb ik hier geprobeerd te spelen met kleurverschil? En dat was in het begin wel even lastig! Gelukkig ging het een stuk beter toen ik eenmaal de goede kleuren had.

Geef een reactie

